zaterdag 12 januari 2013

Nog twee UFO's


Ik heb sinds lange tijd weer eens iets voor mezelf (af)gemaakt. Het is een patroon van It's A Fits. Ik heb blauw gemeleerde, wat dikkere tricot van de Stoffenkraam gebruikt. Het patroon paste perfect. Ik vind het een erg mooi model. Het wordt een shirt genoemd, maar ik vind het meer op een vest of zelfs colbert lijken, door de rond lopenden voorpanden.
 
 
 
Mijn lockmachine, die ik inmiddels 8 jaar heb (!), had nog geen hoes. En nu het locken mij helemaal gegrepen heeft, vond ik dat mijn machientje wel eens verwend mocht worden met een hoes. Al die tijd dat ik er niet aan durfde te komen, stond hij in de kast, maar nu staat hij steeds op mijn werktafel, en moet hij vertroeteld worden als hij (even) niet in gebruik is.


Zo stond hij erbij, en de rode stippelhoes is het geworden. De hoes is gemaakt van geplastificeerd katoen en gevoerd met oranje ruit. Oranje biasband maakt het af. Door de gaten bovenop kan ik het handvat van de machine pakken, dus kan de hoes tijdens vervoer blijven zitten.


Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Leuk dat je op mijn blog kwam kijken...dan kom ik natuurlijk terug.
    Je colbert-vest' ziet er leuk uit, volgens mij is dit mooi als je het aan hebt...
    En ja UFO's wegwerken moet af en toe eens gebeuren...

    BeantwoordenVerwijderen