vrijdag 12 oktober 2012

Ter ontspanning nog iets gemaakt...

Heel veel mensen om mij heen kunnen niet begrijpen dat het naaien, iets maken, bedenken hoe je het wilt hebben en hoe je dat gaat doen, ontspannend is voor mij. Vanavond en morgen organiseer ik mede een Speelgoed-en Kinderkledingbeurs in onze wijk. Nog niet eerder is er speelgoed bij geweest, dus we hebben het groots aangepakt, met een grotere zaal en andere werkwijze. Heel spannend dus, tot nagelbijten en slapeloze nachten aan toe. Tot op heden was de 2-jaarlijkse beurs een beetje ingedut in onze wijk, met afnemende aantallen inbrengers en kopers. Hopelijk wordt het nu weer nieuw leven ingeblazen. Maar ik had dus nodig wat ontspanning nodig na al het geregel, vergader en bedenk.

Ik heb voor Iris deze top gemaakt uit Knippie 3 van 2011. Dat was een zomeruitgave, met deze top en er een jurk, van katoen gemaakt. Vorig jaar heb ik 'm in de kobaltblauwe nicky-velours uit dezelfde stofserie gemaakt en deze keer dus in de rode. Ik heb er zelf beleggen voor getekend, omdat ik dat wat mooier vond.


2 opmerkingen:

  1. oh die is super, die heb ik ook gemaakt voor m'n dochter (jurk versie) maar die zat haar aan alle kanten te wijd en ze vond 'm stom grrrr.
    Als ik jou een tip mag geven voor een kledingstuk om te maken voor dochter EN zoon: de Bandito van Farbenmix (vest), écht niet moeilijk en je kan er van alles mee doen (heel bont gekleurd zoals vaak bij Farbenmix of gewoon basic. Ik heb er al een aantal gemaakt en er gaan er op zeker nog meer volgen, zit zo in elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen