woensdag 27 maart 2013

Weer 'ns wat (af) gemaakt...

Ik heb weer het een en ander afgemaakt, soms zelfs in de zin van: het is al te klein inmiddels...





 
Zoals deze blouse. Maat 110/116 en wachtte alleen nog op knoopjes. Vanwege mijn knoopsgatenallergie is hij blijven hangen, maar nu heb ik de Kamsnaps! En was het zo gepiept. Heb er zelfs de kleuren van het lint voor kunnen gebruiken. Dus nu is hij eindelijk af, maar te klein.
 
Ook heb ik nog een tricot jurkje afgemaakt dat niet helemaal meer in het modebeeld past, maar wat Iris  betreft nog wel de moeite waard om af te maken zodat ze het eindelijk kan dragen.
 

 
Het is een Roos 5011 waarbij ik de overslag gewoon vast heb genaaid in de taille en daardoor een enkel voorpand kon gebruiken.
 
En ik heb nog wat nieuws gemaakt.
 


 
Van hetzelfde patroon uit de Young Image als de donkerblauwe broek hier onder, deze keer een animalprintje. Hij werd cool bevonden door de meiden op school...
 
groetjes Karin
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten