zaterdag 6 oktober 2012

Iets gemaakt voor twee zusjes

Uiteraard heb ik nog wel kleding gemaakt in de tussenliggende tijd, maar ik vond het fotograferen en laden op de computer altijd zo'n gedoe. Nu heb ik er een ander programma voor, wat makkelijker gaat. Ik ben dan ook voornemens vaker berichten, met foto's van wat ik maak uiteraard, te plaatsen.

Deze keer heb ik twee setjes gemaakt voor twee zusjes. Een setje in 110/116 en 1 setje in 98/104.

De stof van de rokjes is een bruine katoen met witte katjes erop van Michael Miller, die ik ooit uit Amerika liet komen, gekocht op www.fabric.com . Deze katjes hebben aqua en roze details. Daarom zit er ook een onderrok in een van die kleuren onder. De shirts zijn verbouwde HEMA-shirtjes. De katjes-strijkapplicatie kocht ik bij www.hetkleinekledinghuisje.nl .







Geen opmerkingen:

Een reactie posten