maandag 25 maart 2013

Arcopal Lotus deel 1

Ik ben me toch blij!!! Ik ben net naar de Kringloop geweest en vond daar 8 koffiekopjes en schotels, van alle 4 de kleuren 2! Ik lijd al enige tijd aan een grote verliefdheid op dit servies, maar had nog nooit iets gekocht. Maar dit kon ik toch echt niet laten staan. De eerste onderdelen van dit servies zijn een feit. Moge er vele volgen!


 
Het plakband van de kringloop zit er nog op, omdat ze nog even opgeborgen moeten blijven tot ik een mooie servieskast op de kop heb getikt om ze in te showen. Dus nu gaan ze weer zorgvuldig terug in het papier.
 
 
groetjes Karin

2 opmerkingen:

  1. ooooooow leuk !!!! en meteen een heel servies, dat kom je niet vaak tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, daarom MOEST ik ze deze keer ook mee nemen. Jij kent dat wel die blijdschap over een gevonden schat...

      Verwijderen