woensdag 13 maart 2013

Tricot stapel aanvalluh!!!

Sinds ik eindelijk bekend ben met het gebruik van een lockmachine, werd het ook tijd om de tricotangst weer 'ns onder ogen te zien. Ik lees her en der dat ik niet de enige ben...

Ik heb een colbertje gemaakt en een "hangkruis"broek, zoals Iris ze noemt.
Het colbertje komt uit Knippie Idee Herfst 2005 (zuinigheid met vlijt...) en de broek uit Young Image winter 2011/2012. Broek is een eitje en zit heerlijk (volgens Iris). Colbertje was veel werk, m.n. door de dubbele taillering voor, maar past als gegoten. En... ik heb ook genoten van het werken met de lockmachine. Wat werkt dat toch mooi af!

 
groetjes Karin

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, je bent zéker niet de enige!!

    Je hebt een prachtig setje gemaakt. Wat een prachtige kleur rood heb je gekozen voor het jasje. Staat Iris prachtig.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als Iris nou ook nog eens wat blijer keek...

    BeantwoordenVerwijderen