maandag 8 april 2013

Arcopal Lotus deel 3

Gisteren was ik bij een vriendin op verjaardag. Ik had bij iemand uit haar woonplaats via marktplaats een schaal gekocht, die zij voor me opgehaald heeft. Ik heb deze schalen wel vaker gezien, maar nog nooit met emaillen deksel.


 
Vandaag moest ik mijn dochter weer naar Song & Dance brengen. Daar vlakbij zit Kringloopwinkel 'Hebbus', dus daar ga ik dan elke maandag even naar binnen. En deze keer had ik daar geluk. Weer borden, bordjes eigenlijk, en ook nog 8 in een keer! En ze waren maar 50 cent per stuk.
 
 
Het is hetzelfde patroon als de andere borden die ik heb, maar die waren diep en groter dan deze.
 
Ook vond ik vorige week nog theekopjes. Ik heb al koffiekopjes van 5x7,5 (hxb), en deze zijn 6x9. Kijk maar:
 
 
Deze vond ik
 

 
Groetjes Karin
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten