zondag 7 april 2013

Brabantia Diane, deel 1

Vroeger..... in de jaren '70, waar ik in geboren ben, hadden wij thuis deze spullen. In de jaren '80/'90 moest dat natuurlijk allemaal weer weg. Aangezien er toen niet de waarde van in gezien werd, die het op termijn eventueel kon krijgen, is er niets van bewaard gebleven. Laatst was ik bij mijn tante, en zag ik daar deze print op een klein blikje, en was er weg van! Zij vertelde dat het een deel van de uitzet was die ze bij haar trouwen kreeg. Ook zij had alles weggedaan, maar het kleine blikje bewaard. Inmiddels heeft ze het mij beloofd. En toen ik het er met mijn moeder over had, bevestigde zij dus dat het mij bekend voor kon komen, omdat wij het thuis ook hadden. Dit heb ik op de kop weten te tikken:

Een schoenpoetsblik/koffertje
 

En een dienblad
 
 
 
Ik vind het geweldig! Het lijkt me zo leuk staan in een retestrakke keuken, en dan deze spullen erbij.
 
groetjes Karin
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten